Reklamačný poriadok
Reklamácie
1. Odberateľ má právo reklamovať tovar zakúpený na internetovej stránke www.siberika.sk.
2. Odberateľ zašle výrobok Predávajúcemu v originálnom balení spolu s kópiu dokladu o jeho nákupe
prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu sídla Predávajúceho. Reklamácie zasielané dobierkou nebudú
prevzaté.
3. Odberateľ môže v záujme lepšej a ľudskej komunikácie o reklamácii informovať Predávajúceho telefonicky,
alebo prostredníctvom e-mailu.
4. Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom a §19 zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992
Zb. v znení neskorších právnych predpisov.
Článok 5 - Doplňujúce ustanovenia
1. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru, najmä ak bolo spôsobené neúmyselne,
prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo tzv. “vyššou mocou“.
2. Predávajúci nezodpovedá za plnú účinnosť ponúkaných výrobkov, najmä v závislosti na zdravotnom stave a psychickom rozpoložení Odberateľa.
3. Predávajúci poskytne všetky potrebné informácie o účinnosti výrobkov, za konečné rozhodnutie a výber tovaru
pre objednávku zodpovedá Odberateľ.